Wie kunnen er bij mijn gegevens wanneer ik een verkeerd e-mailadres heb opgegeven?
Je kunt alleen bij je gegevens in Schuldenwijzer wanneer je inlogt met je DigiD. Heb je per ongeluk een verkeerd e-mailadres opgegeven, of heb je een typefout gemaakt? In de update per e-mail wordt alleen gemeld dat er een schuld is toegevoegd. De update bevat geen gegevens over je geregistreerde schulden.
Wat moet ik doen als mijn e-mailadres wijzigt?
Wanneer je de update uit Schuldenwijzer op een ander e-mailadres wilt ontvangen, kun je je op Mijn Schuldenwijzer afmelden. We verwijderen je e-mailadres zo spoedig mogelijk. Je kunt je met een nieuw of ander e-mailadres weer opnieuw aanmelden op Mijn Schuldenwijzer.
Waarom is een schuld toegevoegd in Schuldenwijzer Toeslagen Herstel?
Gerechtsdeurwaarders kunnen een schuld toevoegen in Schuldenwijzer wanneer deze voldoet aan het ‘Besluit betalen private schulden’ (Besluit 2021-211658). Deze schuld kan in aanmerking komen voor betaling door SBN.
Ik heb per e-mail een update ontvangen over nieuw aangeleverde schulden. Wat moet ik doen?
Wanneer je per e-mail een update hebt ontvangen over nieuw aangeleverde schulden aan Schuldenwijzer, download dan opnieuw je schuldenoverzicht uit Schuldenwijzer Toeslagen Herstel en geef dit door via www.sbn.nl. SBN gebruikt het meest recente schuldenoverzicht uit Schuldenwijzer Toeslagen Herstel voor de betaling van je schulden.
Waarom kan ik mijn e-mailadres opgeven?
Wanneer je gedupeerd bent door de problemen met de kinderopvangtoeslag en bekend bent bij gerechtsdeurwaarderskantoren kun je op Mijn Schuldenwijzer je e-mailadres opgeven. Je ontvangt dan een update over ‘nieuwe’ schulden in Schuldenwijzer Toeslagen Herstel. Je e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het doel waarvoor je het e-mailadres hebt doorgegeven. Je kunt je toestemming op elk […]