logo schuldenwijzer
Inloggen Mijn Schuldenwijzer
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Menu
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Voor werkgevers
  • Voor schuldhulpverleners
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Menu
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Voor werkgevers
  • Voor schuldhulpverleners
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Inloggen Mijn Schuldenwijzer met DigiD

Hoe kan het dat ik in Schuldenwijzer sta terwijl ik al heb betaald en er niets meer openstaat?

Onder ‘Mijn beslagen’ staan de huidige beslagen (die er nu nog liggen).

Onder ‘Mijn gegevens’ staan alle registraties van beslaginschrijvingen, bewerkingen, bevragingen en andere verwerkingen door gerechtsdeurwaarders tot twee jaar terug. Het kan dus kloppen dat je hier registraties uit het verleden kunt terugzien. Deze historie gegevens zijn alleen voor jezelf inzichtelijk. Na het verstrijken van de bewaartermijn van twee jaar wordt een registratie zoals een doorgehaald beslag automatisch verwijderd en is die niet meer zichtbaar in Schuldenwijzer.

Je kunt bij het gerechtsdeurwaarderskantoor terecht om na te gaan of de registratie die je nog ziet, is te verklaren vanuit de geldende bewaartermijn zoals hiervoor beschreven.

Twitter
twitter.com/Schuldenwijzer1
Instagram
instagram.com/schuldenwijzer/
Facebook-f
facebook.com/schuldenwijzer/
Linkedin-in
linkedin.com/company/schuldenwijzer
  • Home
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Werkgevers
  • Schuldhulpverleners
  • Media & Pers
  • Downloads
  • Hulp bij schulden

schuldenwijzer.nl en mijn.schuldenwijzer.nl zijn de enige officiële websites van de organisatie met de geregistreerde handelsnaam Schuldenwijzer (SNG, KVK: 41187399).

Privacyverklaring
Pro- & Disclaimer
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel en analytisch Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Advertenties
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}