logo schuldenwijzer
Inloggen Mijn Schuldenwijzer
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Menu
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Voor werkgevers
  • Voor schuldhulpverleners
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Menu
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Voor werkgevers
  • Voor schuldhulpverleners
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Inloggen Mijn Schuldenwijzer met DigiD
Terug naar nieuwsoverzicht
  • februari 20, 2020
inzichtelijk maken schulden

Schuldenwijzer statistieken

123.000 keer bezocht!

Schuldenwijzer is 4 maanden geleden officieel gelanceerd. In een korte periode is Schuldenwijzer van een kansrijk initiatief gegroeid naar een constructief middel voor burgers en schuldhulpverleningsketen. Inmiddels is Schuldenwijzer.nl ruim 123.000 keer bezocht en zijn er bijna 61.000 inlogs met DigiD gerealiseerd, door burgers met en zonder schulden. Veel professionals uit de schuldhulpverleningsketen verwijzen hun cliënten naar Schuldenwijzer. Schuldenwijzer biedt overzicht, waarmee escalatie voorkomen kan worden en rust wordt gecreëerd voor mensen met schulden.

Twitter
twitter.com/Schuldenwijzer1
Instagram
instagram.com/schuldenwijzer/
Facebook-f
facebook.com/schuldenwijzer/
Linkedin-in
linkedin.com/company/schuldenwijzer
  • Home
  • Over Schuldenwijzer
  • Partners
  • Actueel
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Werkgevers
  • Schuldhulpverleners
  • Media & Pers
  • Downloads
  • Hulp bij schulden

schuldenwijzer.nl en mijn.schuldenwijzer.nl zijn de enige officiële websites van de organisatie met de geregistreerde handelsnaam Schuldenwijzer (SNG, KVK: 41187399).

Privacyverklaring
Pro- & Disclaimer
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel en analytisch Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Advertenties
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}